Verzenden en retourneren

Leuk dat je interesse hebt in het bestellen van onze Walk that Dog! producten!

Wanneer je je keuze hebt gemaakt en de producten in de winkelmand hebt geplaatst, kun je doorgaan met afrekenen. Bij ons kun je zowel met als zonder account afrekenen. Wanneer je een account aanmaakt, onthoudt ons systeem jouw bestelhistorie. 

Bij Walk that Dog! kun je een keuze maken uit verschillende banken om de betaling mee te voltooien: IDeal, bancontact of KBC/CBC. 
Na het afrekenen, ontvang je van ons een orderbevestiging per email waarop je bestelde producten te zien zijn. Wanneer je erachter komt dat je een product bent vergeten en/of verkeerd hebt besteld, neem dan contact met ons op. Wanneer de bestelling nog niet in behandeling is genomen, is het geen probleem om nog iets aan de bestelling toe te voegen en/of te wijzigen. 

Alle producten worden met de hand gemaakt door mijzelf. Het kan dan ook voorkomen dat ik nog druk met je bestelling bezig ben en deze niet meteen dezelfde dag met de post meegaat. Wanneer producten op voorraad zijn en je een bestelling plaatst voor 11:00u, dan zorg ik ervoor dat het pakketje meteen mee kan met PostNL. 

Doorgaans ontvang je je pakket de volgende dag in huis (m.u.v. zondagen). Het kan voorkomen dat het tijdens de feestdagen langer duurt omdat het dan drukker is bij de vervoerder. Voor België en Duitsland duurt de levertijd langer. Kleine pakketjes tot 7,95 euro, zijn ongeveer één week onderweg nadat wij het pakketje hebben opgestuurd. De grotere pakketten van 8,95 euro, worden 1-2 werkdagen na verzending, bezorgd. Wanneer je haast hebt, raden wij aan om voor de duurdere verzendoptie te kiezen. 

Per email krijg je van ons de tracking code. Hierop is te zien wanneer de bezorger aan de deur komt en/of wanneer het pakketje in de brievenbus zit. 
Wanneer je op het geplande moment niet thuis bent, kun je ervoor kiezen om het pakketje op een andere dag of op een andere plek te laten bezorgen, hiervoor heb je wel een account bij de PostNL app nodig. 
De meeste pakketjes die wij versturen, passen door de brievenbus. Hiervoor hoef je dan ook niet thuis te blijven.

PostNL doet één afleverpoging aan de deur. Wanneer je op dat moment niet thuis bent, neemt de bezorger het pakket mee naar het dichtstbijzijnde PostNL punt. Hierover ontvang je tegenwoordig géén briefje meer in de brievenbus. Je kunt dit dus alleen zien door op je track and trace nummer te kijken en/of middels een melding in je PostNL app. Houd jouw tracking dan ook goed in de gaten! 

Een aantal dagen nadat je je bestelling in huis hebt, ontvang je van het onafhankelijke reviewsysteem Kiyoh automatisch een uitnodiging tot het beoordelen van onze webshop. Wij stellen het zeer op prijs wanneer je een review wilt achterlaten. Op deze manier kunnen wij onze klantenservice en assortiment blijven verbeteren. 

Voor Nederland hebben wij de volgende verzendopties:
♥ Verzenden van brievenbuspakje met tracking (4,10 euro);
♥ Verzenden van pakketpost met tracking (6,50 euro).

Voor België en Duitsland hebben wij de volgende verzendopties:
♥ Verzenden zonder tracking (4,70 euro);
♥ Verzenden met tracking 1 week onderweg (7,95 euro);
♥ Verzenden met tracking 1-2 werkdagen onderweg (8,95 euro).