Veelgestelde vragen

Check hier of jouw vraag erbij staat.
Niet kunnen vinden wat je zocht? Neem dan gerust contact met ons op!

Verzenden

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland.
Andere landen zijn ook mogelijk, maar staan niet standaard in ons verzendsysteem.
Stuur ons hiervoor even een berichtje.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Al onze producten worden met de hand gemaakt.
Het kan dan ook voorkomen dat het wat langer duurt.

Bestellingen die voor 11:00u worden geplaatst, proberen wij dezelfde werkdag nog mee te laten gaan met PostNL. Wanneer dit niet haalbaar is, zullen wij de bestelling de volgende werkdag afronden.

Afhankelijk van de vervoeder en jouw gekozen verzendoptie, ontvang je je pakket de volgende werkdag in huis.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden de verschillende verzendopties aan binnen Nederland:

♥ Verzenden zonder tracking - 2,80 euro: voor kleine producten als een kersthanger;

♥ Verzenden zonder tracking - 3,65 euro: voor iets grotere producten als een beloningstasje.

♥ Brievenbuspakje met tracking - 4,10 euro;
♥ Pakketpost met tracking - 6,5 euro.

Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten als volgt:
♥ Verzenden zonder tracking en op eigen risico - 4,70 euro

♥ Brievenbuspakje met tracking: 7,50 euro

♥ Pakketpost met tracking: 8,95 euro

Met welke vervoerder verzenden jullie?

Wij versturen onze pakketjes met PostNL.

Zodra je bestelling is verzonden krijg je van ons een track and trace. Hiermee kun je je pakket volgen via de website van PostNL.

Wanneer je de PostNL app hebt, krijg je daarop ook een melding te zien. Zodra het pakket beschikbaar is, kun je de bezorging volgen en/of wijzigen naar een gewenste bezorgdag.

Pakketten welke naar België worden verzonden, worden - na ontvangst in België - overgenomen door Bpost. Met de gekregen track and trace, kun je daarop het pakket verder volgen.

Let op: PostNL is gestopt met de 'niet thuis briefjes'. Dit houdt in dat ze geen bericht meer achterlaten wanneer je niet thuis bent, enkel nog een mailtje via de PostNL app en middels een melding via de track and trace. Houd je track and trace dus goed in de gaten!

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Zeker kan dit!
Wanneer je je bestelling wilt afhalen, kan je dit aangeven tijdens het bestellen. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen voor het maken van een afspraak.

Onze producten

Waar worden jullie producten van gemaakt?

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Onze materialen worden dan ook met zorg geselecteerd. Zo zijn onze fournituren enkel en alleen van Europese kwaliteit.

Wij werken vooral met nylon, polypropylene multifillament, imitatieleer en oëko-tex sierbandjes.

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

Met een flexibel meetlint, kun je het beste opmeten welke maat halsband, bandana of badjas jouw hond nodig heeft.

Zorg bij een halsband er altijd voor dat je minimaal twee vingers tussen de nek en halsband passen.

Voor een bandana, kun je het beste de halsband opmeten. Doe dit door de halsband plat op tafel te leggen en leg hier vervolgens een liniaal langs.

Om te weten welke maat badjas jouw hond nodig heeft, meet je zijn ruglengte op. Dit doe je door te beginnen bij de schoft (dus niet vanaf de kop meten) en te eindigen bij de staartaanzet (dus de staart niet meten).

Twijfel je over een bepaalde maat?
Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Betalingen

Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

Je kunt bij ons betalen met IDeal, Bancontact of middels een overschrijving.
Mocht één van deze betaalmogelijkheden niet mogelijk zijn, neem dan contact met ons op.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Het kan zijn dat de orderbevestiging in je SPAM box terecht is gekomen. Wanneer dit niet het geval is, neem dan contact met ons op zodat we de bevestiging opnieuw kunnen sturen.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle producten worden met de hand gemaakt door mijzelf. Zorg er daarom voor dat je de juiste maat bestelt en bij twijfel eerst contact met ons opneemt.

Mocht je toch niet tevreden zijn met je bestelde product(en), dan kun je contact met ons opnemen.

Voor wie zijn de retourkosten?

De kosten voor het retourneren zijn altijd voor jouw eigen rekening en op eigen risico.

FOLLOW ON INSTAGRAM